Verificați mai întâi telecomanda.
În condiții extreme de temperatură scăzută sau înaltă, este posibil ca mecanismul să fi eșuat numai datorită temperaturii - poate fi o problemă a telecomenzii care trebuie să fie încălzită sau răcită. Cu toate acestea, probabil că problema nu este atât de simplă. În primul rând, și mai ales verificați bateria telecomenzii - care poate fi o soluție rapidă la problema dacă într-adevăr bateria este descarcată sau defectă. Este recomandat să verificați fiecare dintre celelalte uși din vehicul pentru a afla dacă cauza problemei este telecomanda sau încuietoarea în sine, s-ar putea ca doar închiderea necorespunzatoare a unei portiere sa fie problema, iar telecomanda pentru închiderea și deschiderea mașinii functionează foarte bine. În special în cazul vehiculelor vechi, este posibil ca încuietoarea centralizata din portieră să aibă nevoie să fie curațată si lubrifiată, acest lucru este un lucru pe care oamenii îl pot face relativ ușor, dar necesită o anumită dexteritate și cunoastere a modului în care se demontează și montează componentele sistemului de închidere centralizată a portierelor pentru a fi siguri că totul este bine remontat înapoi (ultimul lucru pe care îl doriți este să defectați altceva în procesul de a încerca să remediați un lucru).
Găsiți un actuator de schimb pentru închiderea centralizată a portierei.
Mergeți ori sunați la un atelier sau service auto și faceți o programare pentru înlocuirea actuatorului.
Imaginile din video sunt orientative .
Unele semnale de avertizare că servomotorul a eșuat sunt: blocarea sau deblocarea necontrolată a ușilor, sunete mecanice ciudate provenite de la sistemul de blocare sau pur și simplu o lipsă de funcționare a telecomenzii pentru inchiderea centraliazta. Actuatorul din portiera pe vehiculele mai vechi este probabil să eșueze după ceva timp, mai ales cu o utilizare obișnuită și regulată. Servomotoarele de blocare a portierei nu sunt părți deosebit de costisitoare și pot fi ușor inlocuite de un profesionist din domeniul auto. Cu toate acestea, este important să efectuați verificarile dvs. cu privire la defectiune înainte de a vă duce vehiculul în service pentru reparații la închiderea centralizată . Dacă nu sunteți sigur de locul de proveniență al problemei, este întotdeauna cel mai bine să vă aduceți mașina într-un centru de service profesionist care va faca o verificare la toate portierele referitor la închiderea centralizată . Deși este posibil să încercați să încercați să remediați problema chiat dvs pentru a economisi bani, acest lucru ar putea să vă costă mai mult pe termen lung, dacă deteriorați alte părți ale vehiculului în acest proces.
Facem reparații și montaj de închidere centralizată în portiere pentru mai multe informații acesați închidere centralizată în portiere
Multe vehicule folosesc astăzi confortabilele încuietori electrice, un sistem de securitate care include un solenoid sau un motor pentru a deplasa un mecanism de blocare și deblocare. Este un sistem foarte fiabil, dar supus uzurii ca orice altă parte a unui vehicul. Producătorii de automobile utilizează diferite sisteme de blocare a și deblocare la portiere, de la sisteme simple la sisteme antifurt, în funcție de modelul vehiculului. Aici descriem o procedură generală de depanare a unui sistem de închidere centralizată a ușilor. Cu o cunoaștere minimă a energiei electrice și dorință de a învăța procedurile de depanare, acești pași vă vor ajuta să identificați și să remediați orice problemă cu lipsa alimentării cu curent electric a incuietorii de la închiderea centralizata din propria mașină. Asadar, hai sa incepem:
Pasul 1
Începeți prin comanda închiderii centralizate a vehiculului în pozițiile încuiate și deblocate. Ascultați cu atenție zgomotul și vibrația care provine de la fiecare dintre încuietori atunci cand comandati închiderea și deschiderea portierelor . Dacă acest zgomot nu se aude la una din portiere, atunci actuator-ul de închidere centralizată nu funcționează la aceasta portieră. Aceste actuatoare sunt motoare mici plasate în panourile ușii care blochează și deblochează ușa. Ele pot fi înlocuite fără mari dificultăți, deși scoaterea panoului ușii poate fi dificilă, în funcție de modelul mașinii.
Pasul 2
În cazul în care încuietorile automate ale ușii nu funcționează și nu se produce nici un zgomot, utilizați un multimetru sau lampa de control pentru a verifica siguranțele autovehiculului. O siguranță arsă poate sa nu afecteze prea mult masina, dar ar putea împiedica funcționarea corectă a încuietorilor. De asemenea, asigurați-vă că firele care trec din portiera în stalpul ușii sunt nu sunt întrerupte. Dacă sant fire întrerupte în burduful care face legatura dintre portiera și caroseria mașinii atunci încuietorile de la ușă nu ar primi curent pentru funcționare.
Pasul 3
În cazul în care închiderea centralizată a unei uși nu funcționează, dar restul ușilor se închid și se deschid , este posibil ca problema să se întâmple mai degrabă în interiorul portierei decât în cutia de siguranțe. Deschideți panoul sau panourile ușii care nu funcționează corect. Urmariți firele care merg de la dispozitivul de blocare a portierei la modulul de comandă pentru închiderea centralizată (care va arăta ca o cutie neagră pătrată ). Testați fiecare fir care face legatura între actuator și modulul care comandă închiderea centralizată . Dacă firele sunt ok și siguranta de la închiderea centralizată este bună, dar nu există curent pe firul care vine de la modulul pentru comanda închiderii centralizate la actuator-ul din portieră , modulul de închidere centralizată este defect și trebuie înlocuit.
Sfaturi reparații închidere centralizată portiere
Produs vândut, cumpară , află prețuri, costuri, plata, plătit , achiziționat, for sale, in stock, price, cost, buy, ask quote